O konferencji

Twój biznes przestał działać, a Ty nie działasz w biznesie? Zastanawiasz się, czy Twój zawód przetrwa?
Szukasz praktycznej wiedzy i inspiracji do działania?

Trafiłeś we właściwe miejsce! Już 29.04 poznasz bohaterów naszej konferencji, którzy profesjonalnie doradzą, jak radzić sobie w świecie nieustannych zmian! Spark of Change 2020 to konferencja biznesowa realizowana w formacie online, która odbędzie się 29 kwietnia 2020 roku. Wydarzenie ma na celu wspieranie przedsiębiorców oraz zapewnienie sprawdzonych narzędzi do walki z kryzysem.

Konferencję poprowadzi
Anna Butrym

Inspiracja

Poznaj historie naszych bohaterów, którzy postanowili walczyć, zdefiniować siebie na nowo i przewartościować swoje życie i biznes.

Motywacja

Obudź w sobie iskrę (spark) do wyznaczania nowych celów, swojego rozwoju i znalezienia drogi w czasach dynamicznych zmian.

Wiedza

Posłuchaj specjalistów z różnych dziedzin biznesu, którzy opowiedzą jak sami radzą sobie z kryzysami oraz jakie kroki podejmują, aby ich przedsiębiorstwa rozwijały się i umacniały swoją pozycję.

Agenda

09:00

09:00-09:05

Otwarcie konferencji

PREZENTACJA PROGRAMU KONFERENCJI “Spark of Change”

Mazurki wielkanocne – bez nich nie wyobrażamy sobie tradycyjnego świątecznego stołu. W każdym domu przygotowuje się je nieco inaczej, ale zawsze wkładając w tę czynność wiele serca.

09:05

09:05-09:30

MODUŁ 1 – Twardo do problemu, miękko do ludzi

Prognozy gospodarcze dla Polski

Poniżej przedstawiamy 27 sprawdzonych przepisów na wielkanocne mazurki.

09:30

09:30-10:30

MODUŁ 1 – Twardo do problemu, miękko do ludzi

Upadać czy walczyć?

Rozwiązania prawne dla firm w trudnej sytuacji gospodarczej.

10:30

10:30-11:00

MODUŁ 1 – Twardo do problemu, miękko do ludzi

Upadać czy walczyć? Sesja Q&A

O co chodzi z tą tarczą? Jak korzystać z możliwości jakie zaoferowało nam Państwo? Na co w szczególności zwrócić uwagę interpretując dokumenty prawne?

11:00

11:00-11:40

MODUŁ 1 – Twardo do problemu, miękko do ludzi

O co chodzi z tą tarczą? 

Jak korzystać z możliwości jakie zaoferowało nam Państwo? Na co w szczególności zwrócić uwagę interpretując dokumenty prawne?

11:40

11:40-12:00

MODUŁ 1 – Twardo do problemu, miękko do ludzi

O co chodzi z tą tarczą? Sesja Q&A

12:00

12:00-13:00

MODUŁ 1 – Twardo do problemu, miękko do ludzi

Jak Twoja firma może zaoszczędzić na podatkach w czasie zarazy?

O co chodzi z tą tarczą? Jak korzystać z możliwości jakie zaoferowało nam Państwo? Na co w szczególności zwrócić uwagę interpretując dokumenty prawne?

13:00

13:00-13:30

MODUŁ 1 – Twardo do problemu, miękko do ludzi

Jak Twoja firma może zaoszczędzić na podatkach w czasie zarazy?
Sesja Q&A

O co chodzi z tą tarczą? Jak korzystać z możliwości jakie zaoferowało nam Państwo? Na co w szczególności zwrócić uwagę interpretując dokumenty prawne?

13:30

13:30-14:00

MODUŁ 1 – Twardo do problemu, miękko do ludzi

Fundusze europejskie dla przedsiębiorstw

O co chodzi z tą tarczą? Jak korzystać z możliwości jakie zaoferowało nam Państwo? Na co w szczególności zwrócić uwagę interpretując dokumenty prawne?

14:00

14:00-14:10

MODUŁ 1 – Twardo do problemu, miękko do ludzi

Podsumowanie I części konferencji

O co chodzi z tą tarczą? Jak korzystać z możliwości jakie zaoferowało nam Państwo? Na co w szczególności zwrócić uwagę interpretując dokumenty prawne?

9:00

9:00-10:00

Przerwa na siku 

14:10

14:10-14:40

MODUŁ 2 – Inne spojrzenie na Twój Biznes w dobie digitalizacji

Internacjonalizacja kanałów sprzedaży

Marketingowa tarcza kryzysowa, czyli jak kryzys przyśpieszył transformację cyfrową marketingu i sprzedaży?

14:40

14:40-15:00

MODUŁ 2 – Inne spojrzenie na Twój Biznes w dobie digitalizacji

Jak budować swój wizerunek online?

Marketingowa tarcza kryzysowa, czyli jak kryzys przyśpieszył transformację cyfrową marketingu i sprzedaży?

15:00

15:00-15:30

MODUŁ 2 – Inne spojrzenie na Twój Biznes w dobie digitalizacji

Najważniejsze wyzwania stojące przed liderami w czasie kryzysu

Marketingowa tarcza kryzysowa, czyli jak kryzys przyśpieszył transformację cyfrową marketingu i sprzedaży?

15:30

15:30-15:40

MODUŁ 2 – Inne spojrzenie na Twój Biznes w dobie digitalizacji

Podsumowanie II części konferencji

Marketingowa tarcza kryzysowa, czyli jak kryzys przyśpieszył transformację cyfrową marketingu i sprzedaży?

15:40

15:40-16:25

MODUŁ 3 – Emocje

Panel dyskusyjny:
Jak radzić sobie w skrajnych sytuacjach?

16:25

16:25-17:10

MODUŁ 3 – Emocje

Jak budować odporność psychiczną w czasie zmiany?

17:10

17:10-17:40

MODUŁ 3 – Emocje

Czas transformacji: Jak przygotować się na nowe?

17:40

17:40-17:50

MODUŁ 3 – Emocje

Podsumowanie III części konferencji

17:50

17:50-18:20

MODUŁ 4 – Inspiracje

Kryzys czy kryZYSK – czyli jak znaleźć szansę w kryzysie?

18:20

18:20-19:05

MODUŁ 4 – Inspiracje

Panel dyskusyjny:
Spark of Change: success stories

19:05

19:05-19:25

MODUŁ 4 – Inspiracje

Modne słowo najbliższej przyszłości: REZYLIENCJA

Prelegenci

Partner, Doradca Podatkowy, Doradca restrukturyzacyjny, MBA

Radca prawny, Młodszy Partner MGS LAW 

Profesor Uczelni Łazarskiego, Adwokat, Doradca Podatkowy

Country Manager Data Insight, Współzałożyciel adsONE 

Radca prawny, kierownik działu prawnego w Wielkopolskiej Grupie Prawniczej

CEO Adhello, współzałożyciel PolandGo

Prezenterka, moderatorka, trenerka biznesu

Współwłaściciel firmy technicznej Softsound oraz Studia Event Online Live

Trener przywództwa

Dyrektor Zarządzający AVEQ

Prezes agencji Runaways, założyciel fanpage „Mordor na Domaniewskiej”

Psycholog biznesu

Psycholog, Coach, Trener mentalny i rozwoju osobistego

Konsultant biznesu, praktyk zarządzania zmianą, współzałożyciel Skills Masters

Reprezentant Polski na trzech IO w Snowboardzie, trener snowboardu

Strateg, trener i konsultant interdyscyplinarny

Kierownik Wydziału Szkoleń Beneficjentów i PIFE, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

Iluzjonista, założyciel marek Eventrick – detailing eventowy oraz Trzydruk

Training designer/security advisor

Podróżnik, instruktor sztuki przetrwania, przyrodnik

Iluzjonista, założyciel marek Eventrick – detailing eventowy oraz Trzydruk

Chcesz zadać wybranemu specjaliście pytanie, na które odpowie w trakcie konferencji?

Zapraszamy do zadawania pytań już dziś!

Rejestracja

Zarejestruj się już dziś, a będziesz na bieżąco ze wszystkimi newsami dotyczącymi konferencji.

Organizatorzy

Powered by