Wikołajki 2015
Wiko Mobile
Wikołajki 2015 w E.Leclerc Bielany
Zadaniem agencji była organizacja Wikołajek 2015 w jednym z warszawskich hipermarketów. Zaaranżowaliśmy strefę Wiko, która składała się z podestu, ścianki reklamowej, choinki oraz tronu Wikołaja.

Wszystkie elementy tworzyły spójną całość i zostały utrzymane w dedykowanych klientowi barwach. Podczas wydarzenia dzieci otrzymywały prezenty, a w specjalnej strefie mogły stworzyć własne ozdoby świąteczne oraz bransoletki hand made.
Konferencja PIKE 2015
A+E NETWORKS
Promocja podczas 42. Konferencji PIKE 2015 w Krakowie
Zadaniem agencji było stworzenie koncepcji obecności firmy A+E Networks, podczas konferencji PIKE 2015 w Krakowie.

Stworzyliśy dwa osobne stoiska targowe - stoisko damskie Lifetime oraz stoisko męskie History. Na terenie całego ICE Kraków można było znaleźć wskazówki kierujące do stoisk A+E Networks, a także do specjalnie zaaranżowanej sali spotkań. Zadbaliśmy o całościową oprawę promocyjną oraz graficzną.
Mobility Reseller Days
Wiko Mobile
Organizacja stoiska targowego firmy Wiko Mobile
Agencja KISS odpowiadała za stworzenie koncepcji obecności Wiko Mobile podczas targów Mobility Reseller Days w Warszawie. Celem było wyróżnienie marki na tle konkurencji oraz koordynacja działań promocyjnych.

Odpowiadaliśmy za oprawę graficzną wydarzenia - stworzyliśmy grafiki widoczne na ścianach stoiska, grafikę na ulotki, a także naklejki, które służyły jako drogowskazy prowadzące na stoisko. Na stoisku zorganizowaliśmy konkurs, w którym do wygrania były telefony Wiko Mobile. Goście mieli także okazję zrobić pamiątkowe zdjęcie w fotobudce.
25-lecie firmy DJP
DJP
Współorganizacja 25-lecia firmy DJP
Agencja odpowiadała za pomoc w organizacji wydarzenia przede wszystkim od strony graficznej oraz logistycznej.

Zadbaliśmy o aranżację wnętrza - stworzyliśmy grafiki ze zdjęciami sprzed lat, które ozdobiły całą przestrzeń restauracji. Odpowiadaliśmy za profesjonalną, odpowiednio oświetloną ściankę reklamową, a także o obsługę fotograficzną. Podczas eventu można było także skorzystać z fotobudki.
Spotkanie z dostawcami sieci sklepów Carrefour
TCC
Organizacja spotkania z dostawcami sieci Carrefour
Agencja odpowiadała za kompleksową organizację spotkania w warszawskiej Fabryce Trzciny.

Agencja KISS odpowiadała za znalezienie odpowiedniej przestrzeni, a także jej aranżację w klimacie Star Wars. Byliśmy odpowiedzialni za oprawę graficzną spotkania, oprawę techniczną, a także kwestie logistyki.
Konferencja sieci sklepów Stokrotka
TCC
Organizacja spotkania produktowego marki Zyliss
Agencja odpowiadała za stworzenie koncepcji spotkania produktowego dotyczącego marki Zyliss. W warsztatach wzięli udział pracownicy sieci sklepów Stokrotka.

Podczas spotkania zorganizowaliśmy szkolenie pt. Knife Skills, prowadzone przez wykwalifikowanego szefa kuchni. Uczestnicy szkolenia używali noży prezentowanej marki Zyliss. Zadbaliśmy o oprawę graficzną spotkania, a także a logistykę.
Gwiazda Wikingów w Polsce!
A+E Networks
Koordynacja wizyty Clive'a Standena w Polsce
Agencja odpowiadała za koordynację 3-dniowej wizyty Clive'a Standena w Warszawie. Aktor pojawił się w Polsce w związku z promocją nowego sezonu serialu Wikingowie emitowanego na kanale History.

Odpowiadaliśmy za aranżację przestrzeni, w której odbywały się wywiady, a także za zorganizowanie screeningu pierwszego odcinka nowego sezonu serialu w kinie Luna, na którym pojawiły się setki fanów serialu. Zadbaliśmy o oprawę graficzną wydarzenia, o logistykę oraz promocję.
Morgane Polański w Warszawie!
A+E Networks
Koordynacja wizyty Morgane Polański w Warszawie
Aktorka pojawiła się w Warszawie w związku z promocją nowego sezonu serialu Wikingowie, emitowanego na kanale History.

Od taxówki we Francji po pamiątki z Polski - od A do Z zadbaliśmy o komfort Morgane Polański podczas Jej wizyty w Polsce. Odpowiadaliśmy za oprawę graficzną wydarzenia, za aranżację przestrzeni, w której odbywały się wywiady, a także za kwestie logistyczne.
Dni otwarte Prima Power
Prima Power
Organizacja Dni Otwartych w siedzibie klienta
Zadaniem agencji była kompleksową organizację Dni Otwartych w siedzibie klienta, które poprzedzone zostały uroczystym bankietem.

Agencja była odpowiedzialna zarówno za organizację uroczystego bankietu w Hotelu Royal Modlin, jak i Dni otwartych w siedzibie klienta. Zadbaliśmy o oprawę graficzną wydarzenia, oprawę fotograficzną, a także kwestie logistyczne oraz kontakty z podwykonawcami.
Rosemary's Baby
Lifetime
Rosemary's Baby - event
Koordynacja eventu dla Lifetime z udziałem Agnieszki Holland.

Podczas eventu odpowiadaliśmy za: koordynację wywiadów, zorganizowanie przestrzeni do wywiadów, bankietu, przestrzeni do wyświetlenia filmu – sala kinowa, catering, koncert duetu jazzowego, przygotowanie giftpacków, a także aranżacja przestrzeni i zadbanie o elementy brandingowe.
Żubrówka
CEDC
Aplikacje na strefę chillout
Odpowiadaliśmy za stworzenie dwóch aplikacji na ekrany dotykowe na strefę Żubrówki.

Aplikacje przedstawiają portfolio Żubrówki, proces produkcji, a także dzięki wykorzystaniu quizu - ciekawostki ze świata marki. Strefa mieści się na Lotnisku Chopina.
Targi Prima Power 2015
Prima Power
Targi ITM POLSKA Innowacje Technologie Maszyny
W dniach 9-12 czerwca 2015r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyły się Targi ITM POLSKA Innowacje Technologie Maszyny.

Odpowiadaliśmy za całościowe przygotowanie stanowiska targowego oraz koordynację działań podczas trwania targów.
Konferencja Mam Prawo
Komisja Europejska
Kompleksowa obsługa promocyjno marketingowa.
Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie materiałów promocyjnych oraz koordynację konferencji.

Do naszych zadań należało zaprojektowanie oraz wyprodukowanie wszystkich materiałów, a także zadbanie o pełną satysfakcję Klienta podczas wydarzenia.
Promocja programu ”Piąty bieg” dla kanału HISTORY
A+E Networks Poland
"Piąty Bieg" i Tiff Needell
Event odbył się na torze wyścigowym w Ułężu. Projekt miał na celu przede wszystkim świetną zabawę, w niecodziennym towarzystwie gwiazdy „Piątego Biegu” – Tiffa Needella.

Dla Naszych gości przygotowaliśmy atrakcje w iście rajdowym stylu. Każda osoba miała okazję przejechać się Porshe, KTM i Ferrari. Dla wyczerpanych ilością wrażeń przygotowaliśmy amerykański bufet w postaci burgerów, hot-dogów, frytek i pysznych sałatek.
Wielkie otwarcie nowych butików Nespresso
Nespresso
Otwarcie nowych butików we Wrocławiu i Krakowie
Nasza agencja miała zaszczyt uczestniczyć w organizacji wielkiego otwarcia dwóch nowych butików, jednej z najpopularniejszych marek kawowych - Nespresso.

Wrocław i Kraków na chwile stały się "miastami Nespresso". Ustawione na ulicach, specjalne strefy, oferowały mieszkańcom atrakcje w stylu lat 20. Można było nie tylko skosztować aromatycznej kawy, ale również wykonać pamiątkowe zdjęcie przy starym samochodzie, bądź poznać ciekawostki związane z tradycją picia kawy, o których opowiadali animatorzy przebrani w stroje z epoki.
Konferencja Prasowa I Biegu Konstancińskiego imienia Piotra Nurowskiego
Dema Promotion Polska
Upamiętnienie postaci Piotra Nurowskiego
Współorganizowaliśmy wyjątkowe wydarzenie, upamiętniające postać prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego - Piotra Nurowskiego.

Agencja była współorganizatorem Konferencji Prasowej I Biegu Konstancińskiego im. Piotra Nurowskiego (tragicznie zmarłego w katastrofie smoleńskiej). Do naszych głównych zadań należała komunikacja medialna oraz koordynacja wydarzenia.
Targi ITM Polska Poznań
PRIMA POWER
Organizacja stoiska targowego
Zadaniem była organizacja stoiska targowego marki podczas targów ITM Polska Poznań 2014. Celem było wyróżnienie na tle konkurencyjnych marek (1000 wystawców) i stworzenie przyjaznego środowiska do osiągnięcia celów sprzedażowych.

Postawiliśmy na prostotę, zdecydowane kolory (pomarańcz - z id marki), światło i przestrzeń. Stworzyliśmy scenariusze interakcji z uczestnikami wydarzenia (stół multimedialny, loterie wizytówkowe). Podbiliśmy Poznań!
Poznań Game Arena 2014
Logitech
Targi
Celem było wyróżnienie marki Logitech na tle konkurencji oraz koordynacja działań promocyjnych.

Zadaniem agencji była organizacja stoiska targowego firmy Logitech podczas targów Poznań Game Arena 2014. Zajmowaliśmy się również opracowaniem idei kreatywnej obecności firmy Logitech na targach, a także strategią komunikacji w czasie ich trwania.
Konferencja i Wystawa PIKE 2014
A+E NETWORKS
Promocja podczas 41. Konferecji i Wystawy PIKE Łodź 2014
Zadaniem agencji było stworzenie koncepcji obecności firmy A+E Networks, podczas konferencji PIKE 2014 w Łodzi.

Obrandowaliśmy foodtrucka identyfikacją A+E i zaserwowaliśmy uczestnikom konferencji 1000 burgerów w 3 dni! Było to idealnym nawiązaniem do hasła: „Najlepsze ze Stanów serwujemy lokalnie”. Zadbaliśmy o całościową oprawę promocyjną.
Integracja
TCC
Event integracyjny
Celem projektu była integracja w najczystszej postaci. Wśród gości 80% stanowili obcokrajowcy, dlatego za cel dodatkowy postawiliśmy sobie przedstawienie polskiej kultury w najlepszym wydaniu.

Przygotowaliśmy warszawską grę miejską - przepełnioną nawiązaniami do bogatych kart historii Polski. Celem było rozszyfrowanie kodu Enigmy. Na zakończenie, zaserwowaliśmy uczestnikom iście szlechecką ucztę w polskim stylu!
Działania marketingowe
MTV Mobile
Działania marketingowe i promocyjne dla marki
Nasze działania miały na celu wsparcie sprzedaży i wzrost świadomości marki MTV, wśród grupy docelowej odbiorców (młodzi, aktywni ludzie).

Prowadziliśmy działania w social media, zrealizowaliśmy eventy promocyjne, aranżowaliśmy konkursy w mediach.
Kampania reklamowa
PGA Polska
Uczymy grać w golfa
Przeprowadziliśmy kampanię reklamową, promującą naukę gry w golfa u profesjonalnych trenerów PGA Polska. Celem było połączenie działań online z offline.

Kampanię zrealizowaliśmy na 15 obiektach golfowych w całym kraju - potykacze, plakaty, materiały POS. Całość sprzężyliśmy z działaniami online - microsite + działania mediowe.
Kampania OOH
EMS
Kampania dla marki BE UNITED
Zadaniem naszego zespołu, było wsparcie wprowadzenia marki smartfonów BE na polski rynek. Serce kampanii stanowiła reklama Out-of-Home, na terenie największych miast w Polsce.

Kampanię oparliśmy na argumencie ceny. Smartfon za 299 pln? Brzmi dobrze. Postawiliśmy na prostotę przekazu - zdecydowane kolory (czerwony + biały), świąteczne akcenty i duży font. Reklama w metrze i autobusach oraz na billboardach. Zasięg: ogólnopolski.