Wikołajki 2015
Wiko Mobile
Wikołajki 2015 w E.Leclerc Bielany
Zadaniem agencji była organizacja Wikołajek 2015 w jednym z warszawskich hipermarketów. Zaaranżowaliśmy strefę Wiko, która składała się z podestu, ścianki reklamowej, choinki oraz tronu Wikołaja.
Wszystkie elementy tworzyły spójną całość i zostały utrzymane w dedykowanych klientowi barwach. Podczas wydarzenia dzieci otrzymywały prezenty, a w specjalnej strefie mogły stworzyć własne ozdoby świąteczne oraz bransoletki hand made.
Konferencja PIKE 2015
A+E NETWORKS
Promocja podczas 42. Konferencji PIKE 2015 w Krakowie
Zadaniem agencji było stworzenie koncepcji obecności firmy A+E Networks, podczas konferencji PIKE 2015 w Krakowie.
Stworzyliśy dwa osobne stoiska targowe - stoisko damskie Lifetime oraz stoisko męskie History. Na terenie całego ICE Kraków można było znaleźć wskazówki kierujące do stoisk A+E Networks, a także do specjalnie zaaranżowanej sali spotkań. Zadbaliśmy o całościową oprawę promocyjną oraz graficzną.
Mobility Reseller Days
Wiko Mobile
Organizacja stoiska targowego firmy Wiko Mobile
Agencja KISS odpowiadała za stworzenie koncepcji obecności Wiko Mobile podczas targów Mobility Reseller Days w Warszawie. Celem było wyróżnienie marki na tle konkurencji oraz koordynacja działań promocyjnych.
Odpowiadaliśmy za oprawę graficzną wydarzenia - stworzyliśmy grafiki widoczne na ścianach stoiska, grafikę na ulotki, a także naklejki, które służyły jako drogowskazy prowadzące na stoisko. Na stoisku zorganizowaliśmy konkurs, w którym do wygrania były telefony Wiko Mobile. Goście mieli także okazję zrobić pamiątkowe zdjęcie w fotobudce.
25-lecie firmy DJP
DJP
Współorganizacja 25-lecia firmy DJP
Agencja odpowiadała za pomoc w organizacji wydarzenia przede wszystkim od strony graficznej oraz logistycznej.
Zadbaliśmy o aranżację wnętrza - stworzyliśmy grafiki ze zdjęciami sprzed lat, które ozdobiły całą przestrzeń restauracji. Odpowiadaliśmy za profesjonalną, odpowiednio oświetloną ściankę reklamową, a także o obsługę fotograficzną. Podczas eventu można było także skorzystać z fotobudki.
Spotkanie z dostawcami sieci sklepów Carrefour
TCC
Organizacja spotkania z dostawcami sieci Carrefour
Agencja odpowiadała za kompleksową organizację spotkania w warszawskiej Fabryce Trzciny.
Agencja KISS odpowiadała za znalezienie odpowiedniej przestrzeni, a także jej aranżację w klimacie Star Wars. Byliśmy odpowiedzialni za oprawę graficzną spotkania, oprawę techniczną, a także kwestie logistyki.
Konferencja sieci sklepów Stokrotka
TCC
Organizacja spotkania produktowego marki Zyliss
Agencja odpowiadała za stworzenie koncepcji spotkania produktowego dotyczącego marki Zyliss. W warsztatach wzięli udział pracownicy sieci sklepów Stokrotka.
Podczas spotkania zorganizowaliśmy szkolenie pt. Knife Skills, prowadzone przez wykwalifikowanego szefa kuchni. Uczestnicy szkolenia używali noży prezentowanej marki Zyliss. Zadbaliśmy o oprawę graficzną spotkania, a także a logistykę.
Gwiazda Wikingów w Polsce!
A+E Networks
Koordynacja wizyty Clive'a Standena w Polsce
Agencja odpowiadała za koordynację 3-dniowej wizyty Clive'a Standena w Warszawie. Aktor pojawił się w Polsce w związku z promocją nowego sezonu serialu Wikingowie emitowanego na kanale History.
Odpowiadaliśmy za aranżację przestrzeni, w której odbywały się wywiady, a także za zorganizowanie screeningu pierwszego odcinka nowego sezonu serialu w kinie Luna, na którym pojawiły się setki fanów serialu. Zadbaliśmy o oprawę graficzną wydarzenia, o logistykę oraz promocję.
Morgane Polański w Warszawie!
A+E Networks
Koordynacja wizyty Morgane Polański w Warszawie
Aktorka pojawiła się w Warszawie w związku z promocją nowego sezonu serialu Wikingowie, emitowanego na kanale History.
Od taxówki we Francji po pamiątki z Polski - od A do Z zadbaliśmy o komfort Morgane Polański podczas Jej wizyty w Polsce. Odpowiadaliśmy za oprawę graficzną wydarzenia, za aranżację przestrzeni, w której odbywały się wywiady, a także za kwestie logistyczne.
Dni otwarte Prima Power
Prima Power
Organizacja Dni Otwartych w siedzibie klienta
Zadaniem agencji była kompleksową organizację Dni Otwartych w siedzibie klienta, które poprzedzone zostały uroczystym bankietem.
Agencja była odpowiedzialna zarówno za organizację uroczystego bankietu w Hotelu Royal Modlin, jak i Dni otwartych w siedzibie klienta. Zadbaliśmy o oprawę graficzną wydarzenia, oprawę fotograficzną, a także kwestie logistyczne oraz kontakty z podwykonawcami.
Rosemary's Baby
Lifetime
Rosemary's Baby - event
Koordynacja eventu dla Lifetime z udziałem Agnieszki Holland.
Podczas eventu odpowiadaliśmy za: koordynację wywiadów, zorganizowanie przestrzeni do wywiadów, bankietu, przestrzeni do wyświetlenia filmu – sala kinowa, catering, koncert duetu jazzowego, przygotowanie giftpacków, a także aranżacja przestrzeni i zadbanie o elementy brandingowe.
Żubrówka
CEDC
Aplikacje na strefę chillout
Odpowiadaliśmy za stworzenie dwóch aplikacji na ekrany dotykowe na strefę Żubrówki.
Aplikacje przedstawiają portfolio Żubrówki, proces produkcji, a także dzięki wykorzystaniu quizu - ciekawostki ze świata marki. Strefa mieści się na Lotnisku Chopina.
Targi Prima Power 2015
Prima Power
Targi ITM POLSKA Innowacje Technologie Maszyny
W dniach 9-12 czerwca 2015r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyły się Targi ITM POLSKA Innowacje Technologie Maszyny.
Odpowiadaliśmy za całościowe przygotowanie stanowiska targowego oraz koordynację działań podczas trwania targów.
Konferencja Mam Prawo
Komisja Europejska
Kompleksowa obsługa promocyjno marketingowa.
Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie materiałów promocyjnych oraz koordynację konferencji.
Do naszych zadań należało zaprojektowanie oraz wyprodukowanie wszystkich materiałów, a także zadbanie o pełną satysfakcję Klienta podczas wydarzenia.
Promocja programu ”Piąty bieg” dla kanału HISTORY
A+E Networks Poland
"Piąty Bieg" i Tiff Needell
Event odbył się na torze wyścigowym w Ułężu. Projekt miał na celu przede wszystkim świetną zabawę, w niecodziennym towarzystwie gwiazdy „Piątego Biegu” – Tiffa Needella.
Dla Naszych gości przygotowaliśmy atrakcje w iście rajdowym stylu. Każda osoba miała okazję przejechać się Porshe, KTM i Ferrari. Dla wyczerpanych ilością wrażeń przygotowaliśmy amerykański bufet w postaci burgerów, hot-dogów, frytek i pysznych sałatek.
Wielkie otwarcie nowych butików Nespresso
Nespresso
Otwarcie nowych butików we Wrocławiu i Krakowie
Nasza agencja miała zaszczyt uczestniczyć w organizacji wielkiego otwarcia dwóch nowych butików, jednej z najpopularniejszych marek kawowych - Nespresso.
Wrocław i Kraków na chwile stały się "miastami Nespresso". Ustawione na ulicach, specjalne strefy, oferowały mieszkańcom atrakcje w stylu lat 20. Można było nie tylko skosztować aromatycznej kawy, ale również wykonać pamiątkowe zdjęcie przy starym samochodzie, bądź poznać ciekawostki związane z tradycją picia kawy, o których opowiadali animatorzy przebrani w stroje z epoki.
Konferencja Prasowa I Biegu Konstancińskiego imienia Piotra Nurowskiego
Dema Promotion Polska
Upamiętnienie postaci Piotra Nurowskiego
Współorganizowaliśmy wyjątkowe wydarzenie, upamiętniające postać prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego - Piotra Nurowskiego.
Agencja była współorganizatorem Konferencji Prasowej I Biegu Konstancińskiego im. Piotra Nurowskiego (tragicznie zmarłego w katastrofie smoleńskiej). Do naszych głównych zadań należała komunikacja medialna oraz koordynacja wydarzenia.
ITM Poland Fair in Poznań
PRIMA POWER
Designing a fair booth
The task was to design a fair booth for the brand for the 2014 ITM Poland in Poznań. The objective was to stand out from competing brands (1,000 exhibitors) and create a friendly environment to achieve sales targets.
We focused on simplicity, bold colours (orange - from the brand’s ID), light and space. We created scenarios to interact with the event's participants (a multimedia table, business card lottery). We conquered Poznań!
Poznań Game Arena 2014
Logitech
Targi
Celem było wyróżnienie marki Logitech na tle konkurencji oraz koordynacja działań promocyjnych.
Zadaniem agencji była organizacja stoiska targowego firmy Logitech podczas targów Poznań Game Arena 2014. Zajmowaliśmy się również opracowaniem idei kreatywnej obecności firmy Logitech na targach, a także strategią komunikacji w czasie ich trwania.
2014 PIKE International Conference and Exhibition
A+E NETWORKS
Promotion during the 41st International Conference and Exhibition PIKE 2014
The agency’s task was to create a concept for the presence of the company A+E NETWORKS during the PIKE 2014 conference in Łódź.
We branded a foodtruck with the A+E identity and served 1000 burgers to conference guests during the three-day conference. We also referred to the slogan ‘We serve the best of the States locally’. We took care of the entire promotional setting.
Integration
TCC Changing Shopper Behaviour
Integration event
The goal of the project was integration in its purest form. 80% of the guests were foreigners, and that's why we set ourselves the additional goal of presenting Polish culture at its best.
We prepared a Warsaw city game that was full of references to Poland's rich history. The goal was to decipher the Enigma code. To finish it off, we served the guests a truly noble feast, Polish style!
Marketing activities
MTV Mobile
Marketing and promotional activities for the brand
The objective was to support sales and increase the brand awareness of MTV among the target group (young, active people).
We carried out social media activities, held promotional events, and organised competitions in the media.
Advertising campaign
PGA Polska
We teach golf
The task was to run an advertising campaign promoting learning to play golf with the professional coaches of PGA Polska. The goal was to combine online and offline activities.
We implemented the campaign at 15 golf facilities around the country – A-frame signs, posters and POS materials. We coupled this with online activities – a microsite and media activities.
OOH campaign
EMS
Campaign for BE UNITED
The agency's task was to support the company's launch of BE smartphones on the Polish market. The campaign was to be based on an Out-of-Home campaign in Poland's major cities.
We based the campaign on the price factor. A smartphone for PLN 299? Sounds good. We focused on a simple message, decisive colours (red and white), Christmas accents and large font. The campaign was in the subway, buses and on billboards. Coverage: nationwide