Wikołajki 2015
Wiko Mobile
Wikołajki 2015 w E.Leclerc Bielany
Zadaniem agencji była organizacja Wikołajek 2015 w jednym z warszawskich hipermarketów. Zaaranżowaliśmy strefę Wiko, która składała się z podestu, ścianki reklamowej, choinki oraz tronu Wikołaja.
Wszystkie elementy tworzyły spójną całość i zostały utrzymane w dedykowanych klientowi barwach. Podczas wydarzenia dzieci otrzymywały prezenty, a w specjalnej strefie mogły stworzyć własne ozdoby świąteczne oraz bransoletki hand made.
Konferencja PIKE 2015
A+E NETWORKS
Promocja podczas 42. Konferencji PIKE 2015 w Krakowie
Zadaniem agencji było stworzenie koncepcji obecności firmy A+E Networks, podczas konferencji PIKE 2015 w Krakowie.
Stworzyliśy dwa osobne stoiska targowe - stoisko damskie Lifetime oraz stoisko męskie History. Na terenie całego ICE Kraków można było znaleźć wskazówki kierujące do stoisk A+E Networks, a także do specjalnie zaaranżowanej sali spotkań. Zadbaliśmy o całościową oprawę promocyjną oraz graficzną.
Mobility Reseller Days
Wiko Mobile
Organizacja stoiska targowego firmy Wiko Mobile
Agencja KISS odpowiadała za stworzenie koncepcji obecności Wiko Mobile podczas targów Mobility Reseller Days w Warszawie. Celem było wyróżnienie marki na tle konkurencji oraz koordynacja działań promocyjnych.
Odpowiadaliśmy za oprawę graficzną wydarzenia - stworzyliśmy grafiki widoczne na ścianach stoiska, grafikę na ulotki, a także naklejki, które służyły jako drogowskazy prowadzące na stoisko. Na stoisku zorganizowaliśmy konkurs, w którym do wygrania były telefony Wiko Mobile. Goście mieli także okazję zrobić pamiątkowe zdjęcie w fotobudce.
25-lecie firmy DJP
DJP
Współorganizacja 25-lecia firmy DJP
Agencja odpowiadała za pomoc w organizacji wydarzenia przede wszystkim od strony graficznej oraz logistycznej.
Zadbaliśmy o aranżację wnętrza - stworzyliśmy grafiki ze zdjęciami sprzed lat, które ozdobiły całą przestrzeń restauracji. Odpowiadaliśmy za profesjonalną, odpowiednio oświetloną ściankę reklamową, a także o obsługę fotograficzną. Podczas eventu można było także skorzystać z fotobudki.
Spotkanie z dostawcami sieci sklepów Carrefour
TCC
Organizacja spotkania z dostawcami sieci Carrefour
Agencja odpowiadała za kompleksową organizację spotkania w warszawskiej Fabryce Trzciny.
Agencja KISS odpowiadała za znalezienie odpowiedniej przestrzeni, a także jej aranżację w klimacie Star Wars. Byliśmy odpowiedzialni za oprawę graficzną spotkania, oprawę techniczną, a także kwestie logistyki.
Konferencja sieci sklepów Stokrotka
TCC
Organizacja spotkania produktowego marki Zyliss
Agencja odpowiadała za stworzenie koncepcji spotkania produktowego dotyczącego marki Zyliss. W warsztatach wzięli udział pracownicy sieci sklepów Stokrotka.
Podczas spotkania zorganizowaliśmy szkolenie pt. Knife Skills, prowadzone przez wykwalifikowanego szefa kuchni. Uczestnicy szkolenia używali noży prezentowanej marki Zyliss. Zadbaliśmy o oprawę graficzną spotkania, a także a logistykę.
Gwiazda Wikingów w Polsce!
A+E Networks
Koordynacja wizyty Clive'a Standena w Polsce
Agencja odpowiadała za koordynację 3-dniowej wizyty Clive'a Standena w Warszawie. Aktor pojawił się w Polsce w związku z promocją nowego sezonu serialu Wikingowie emitowanego na kanale History.
Odpowiadaliśmy za aranżację przestrzeni, w której odbywały się wywiady, a także za zorganizowanie screeningu pierwszego odcinka nowego sezonu serialu w kinie Luna, na którym pojawiły się setki fanów serialu. Zadbaliśmy o oprawę graficzną wydarzenia, o logistykę oraz promocję.
Morgane Polański w Warszawie!
A+E Networks
Koordynacja wizyty Morgane Polański w Warszawie
Aktorka pojawiła się w Warszawie w związku z promocją nowego sezonu serialu Wikingowie, emitowanego na kanale History.
Od taxówki we Francji po pamiątki z Polski - od A do Z zadbaliśmy o komfort Morgane Polański podczas Jej wizyty w Polsce. Odpowiadaliśmy za oprawę graficzną wydarzenia, za aranżację przestrzeni, w której odbywały się wywiady, a także za kwestie logistyczne.
Dni otwarte Prima Power
Prima Power
Organizacja Dni Otwartych w siedzibie klienta
Zadaniem agencji była kompleksową organizację Dni Otwartych w siedzibie klienta, które poprzedzone zostały uroczystym bankietem.
Agencja była odpowiedzialna zarówno za organizację uroczystego bankietu w Hotelu Royal Modlin, jak i Dni otwartych w siedzibie klienta. Zadbaliśmy o oprawę graficzną wydarzenia, oprawę fotograficzną, a także kwestie logistyczne oraz kontakty z podwykonawcami.
Rosemary's Baby
Lifetime
Rosemary's Baby - event
Koordynacja eventu dla Lifetime z udziałem Agnieszki Holland.
Podczas eventu odpowiadaliśmy za: koordynację wywiadów, zorganizowanie przestrzeni do wywiadów, bankietu, przestrzeni do wyświetlenia filmu – sala kinowa, catering, koncert duetu jazzowego, przygotowanie giftpacków, a także aranżacja przestrzeni i zadbanie o elementy brandingowe.
Żubrówka
CEDC
Aplikacje na strefę chillout
Odpowiadaliśmy za stworzenie dwóch aplikacji na ekrany dotykowe na strefę Żubrówki.
Aplikacje przedstawiają portfolio Żubrówki, proces produkcji, a także dzięki wykorzystaniu quizu - ciekawostki ze świata marki. Strefa mieści się na Lotnisku Chopina.
Targi Prima Power 2015
Prima Power
Targi ITM POLSKA Innowacje Technologie Maszyny
W dniach 9-12 czerwca 2015r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyły się Targi ITM POLSKA Innowacje Technologie Maszyny.
Odpowiadaliśmy za całościowe przygotowanie stanowiska targowego oraz koordynację działań podczas trwania targów.
Konferencja Mam Prawo
Komisja Europejska
Kompleksowa obsługa promocyjno marketingowa.
Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie materiałów promocyjnych oraz koordynację konferencji.
Do naszych zadań należało zaprojektowanie oraz wyprodukowanie wszystkich materiałów, a także zadbanie o pełną satysfakcję Klienta podczas wydarzenia.
Promocja programu ”Piąty bieg” dla kanału HISTORY
A+E Networks Poland
"Piąty Bieg" i Tiff Needell
Event odbył się na torze wyścigowym w Ułężu. Projekt miał na celu przede wszystkim świetną zabawę, w niecodziennym towarzystwie gwiazdy „Piątego Biegu” – Tiffa Needella.
Dla Naszych gości przygotowaliśmy atrakcje w iście rajdowym stylu. Każda osoba miała okazję przejechać się Porshe, KTM i Ferrari. Dla wyczerpanych ilością wrażeń przygotowaliśmy amerykański bufet w postaci burgerów, hot-dogów, frytek i pysznych sałatek.
Wielkie otwarcie nowych butików Nespresso
Nespresso
Otwarcie nowych butików we Wrocławiu i Krakowie
Nasza agencja miała zaszczyt uczestniczyć w organizacji wielkiego otwarcia dwóch nowych butików, jednej z najpopularniejszych marek kawowych - Nespresso.
Wrocław i Kraków na chwile stały się "miastami Nespresso". Ustawione na ulicach, specjalne strefy, oferowały mieszkańcom atrakcje w stylu lat 20. Można było nie tylko skosztować aromatycznej kawy, ale również wykonać pamiątkowe zdjęcie przy starym samochodzie, bądź poznać ciekawostki związane z tradycją picia kawy, o których opowiadali animatorzy przebrani w stroje z epoki.
Konferencja Prasowa I Biegu Konstancińskiego imienia Piotra Nurowskiego
Dema Promotion Polska
Upamiętnienie postaci Piotra Nurowskiego
Współorganizowaliśmy wyjątkowe wydarzenie, upamiętniające postać prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego - Piotra Nurowskiego.
Agencja była współorganizatorem Konferencji Prasowej I Biegu Konstancińskiego im. Piotra Nurowskiego (tragicznie zmarłego w katastrofie smoleńskiej). Do naszych głównych zadań należała komunikacja medialna oraz koordynacja wydarzenia.
ITM Polska-Messe in Posen
PRIMA POWER
Erstellung und Betreuung des Messestands
Unsere Aufgabe bestand darin, den Messestand zu erstellen und die Marke während der ITM Polska-Messe 2014 in Posen zu betreuen. Unser Ziel war die Hervorhebung des Standes von anderen Marken (1000 Aussteller) und das Schaffen einer kundenfreundlichen Umgebung, um die Verkaufsziele bestmöglich zu erreichen.
Wir haben uns insbesondere auf ein schlichtes Erscheinungsbild und auffallende Farben (orange – Marken-ID), Licht und Raum konzentriert. Wir haben zudem Szenarien geschaffen, die die Teilnehmer zur Interaktion auffordern (multimedialer Tisch, Lotteriespiel – Visitenkarten). So haben wir Posen erobert!
Poznań Game Arena 2014
Logitech
Targi
Celem było wyróżnienie marki Logitech na tle konkurencji oraz koordynacja działań promocyjnych.
Zadaniem agencji była organizacja stoiska targowego firmy Logitech podczas targów Poznań Game Arena 2014. Zajmowaliśmy się również opracowaniem idei kreatywnej obecności firmy Logitech na targach, a także strategią komunikacji w czasie ich trwania.
PIKE-KONFERENZ UND -AUSSTELLUNG 2014
A+E NETWORKS
Werbeaktion während der 41. PIKE-Konferenz und –Ausstellung 2014 in Łódź
Zu den Aufgaben der Agentur gehörte die Konzeptentwicklung der Präsenz von A+E bei der PIKE-Konferenz 2014 in Łódź.
Wir haben einen Foodtrack mit Logos von A+E versehen und den Teilnehmern während der 3-tägigen Konferenz 1000 Burger serviert. Auf diese Weise haben wir uns auf den Werbeslogan „Wir liefern das Beste aus den USA vor Ort” bezogen. Wir haben dabei für eine umfassende Werbeaktion gesorgt.
INTEGRATION
TCC Changing Shopper Behaviour
Integrationsveranstaltung
Ziel des Projekts war die Integration im wahrsten Sinne des Wortes. 80% der Gäste kamen aus dem Ausland, deswegen war unser zusätzliches Ziel die polnische Kultur bestmöglich näher zu bringen.
Wir haben ein Geländespiel in Warschau vorbereitet, das an die umfassende Geschichte Polens anknüpft. Dabei war das Ziel den Engima-Code zu entschlüssel. Zum Schluss haben wir für die Teilnehmer ein Adelsfest auf polnische Art veranstaltet!
Marketingaktivitäten
MTV Mobile
Marketing- und Werbeaktivitäten für die Marke
Ziel unserer Tätigkeit war die Unterstützung des Vertriebs und die Stärkung des Markenbewusstseins von MTV unter der Zielgruppe (junge, aktive Leute).
Wir haben Social-Media-Aktivitäten durchgeführt, Events organisiert und Wettbewerbe in Medien veranstaltet.
Werbekampagne
PGA Polska
Wir bringen euch Golf bei
Aufgabe war es, eine Werbekampagne zu erstellen und durchzuführen, die den Golfunterricht bei professionellen Lehrern der PGA Polska fördert. Hierbei haben wir uns auf Online- und Offline-Tätigkeiten konzentriert.
Diese Werbeaktion fand auf 15 Golfplätzen in ganz Polen statt. Es wurden Werbeschilder, Plakate und POS-Materiakien präsentiert. All das haben wir mit Online-Microsite-Tätigkeiten und Medienaktionen verbunden.
OOH Kampagne
EMS
Werbekampagne für BE UNITED
Zu der Aufgabe der Agentur gehörten Tätigkeiten zur Unterstützung der Einführung von BE Smartphones auf den polnischen Markt. Die Kampagne sollte sich auf die Außenwerbung in den größten Städten Polens stützen.
Unsere Kampagne konzentrierte sich vor allem auf dem Handypreis. Ein Smartphone für 299 PLN? Hört sich hervorragend an! Wichtig war für uns eine einfachen Mitteilung – auffallende Farben (rot +weiß), weihnachtliche Elemente und ein großes Schriftformat. Die Kampagne wurde in der Metro, in Bussen und auf Megapostern präsentiert. Reichweite: ganz Polen.